miercuri, 27 ianuarie 2010

Bitches


Well well...hi.

Am tot stat zilele astea sa ma gandesc la un nou post si mi-au venit idei destul de interesante, dar cand deschid pc-ul... se duc toate.

Sa scriu despre mine, despre altii, despre prieteni falsi, despre dezamagiri... regrete...ce rost are? Anyway, am spus ce vroiam sa spun persoanelor intersate si...nothing. I'm ...empty.

So, ca sa fac sa treaca timpul, o sa atasez aici o parte din ce simt exact acum. Ei bine, sunt profund dezamagita si mandra in acelasi timp de mine. Pentru ca stiu sa iubesc din tot sufletul si pentru mult timp (mi-am demonstrat asta mai mult decat suficient) si pentru ca imi aleg persoane care iubesc pe altii.

Anyway, I really don't know where i'm goin`. Rareori, o senzatie efemera de bucurie fara motiv ma gaseste in acelasi amalgam de confuzii. Abstinenta, zambete, aceleasi melodii pe care nu mai pot sa le ascult pentru ca pur si simplu creierul meu refuza sa le perceapa, sperante, iluzii si atat.

Nu stiu ce mi se intampla, ce urmeaza...si nu imi pasa.

Ceea ce ma surprinde e reactia unor ...prieteni. Prietena... Bune prietene pana acum, mereu am avut o parere buna despre ea, in ciuda lucrurilor pe care le-am indurat din cauza ei si astazi imi spune aceleasi cuvinte citite de majoritatea de pe prompterul numit SUPERFICIALIATE. Cum am zis, nu ma leg la cap daca te doare pe tine, insa m-ai dezamagit (a mia oara) pentru ca nu ai reusit sa treci peste prejudecatile inventate de tine si mai ales, peste toata nebunia din jurul nostru. 

2 comentarii: