marți, 19 ianuarie 2010

I AM ALIVE!


Nu, nu e ceva din Frankenstein. Nu am prea mult timp, dar m-am hotarat sa scriu aceasta postare pentru ca POT! De cate ori ati simtit ca traiti...cu adevarat? Bun...poti spune ce vrei (acum nu va ganditi la scoala), poti face aproape ce vrei in timpul liber pentru ca e decizia TA. 

Nu mai priviti totul ca pe o rutina, nu mai traiti aceeasi zi de 1000 de ori, faceti ceva ce ieri nu indrazneati, spuneti-i celui drag cat de mult il iubiti. Ascultati muzica ce va place cu adevarat, vedeti filmele pe care vreti sa le vedeti, spuneti ceea ce credeti si faceti-va planuri nu mai departe de ziua de maine.

Sunt mii de oameni care mor chiar cand voi cititi aceste randuri, sunt milioane de lacrimi ce se varsa si (sper) si mai multe zambete ce rasar pe buze. 

P.S.: Nu am vazut 2012!

P.S. 2: Poate sunt coplesita de finalul sezonului 2 din Doctor House, dar daca ar fi vreun serial pe lumea asta pentru care mi-as da cuvantul ca o sa il adorati din prima clipa, acesta este. Asadar, nu uitati sa simtiti (sa gandim stim cu totii)!  


2 comentarii:

  1. Ma trec fiorii cand citesc post-ul asta...e atat de profund...e extraordinar. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci...dar.. totusi nu e ceea ce vreau sa exprim. Niciodata nu reusesc sa redau totul prin cuvinte...

    RăspundețiȘtergere